Safari în Uganda
Queen Elisabeth / Kibale / 2014

În a doua tură de safari din Africa am mers în Uganda și, deși ne-am concentrat atenția pe animale, satele și oamenii au fost deliciul turei. Am jucat fotbal cu localnicii, am făcut un grătar împreună cu ei și ne-am simțit foarte fain alături de acești oameni minunați. Desigur că am mers și la pozat animale, iar cimpanzeii au fost cei care ne-au impresionat cel mai mult.

Italia / 2014

Am ajuns și pentru a treia oară în nordul Italiei, în lumea spectaculoasă a Dolomiților. De această dată am stat la cabanele de munte, iar astfel am avut mai multe oportunități fotografice decât în turele inițiale. Ne-am bucurat de tot ce au acești munți mai frumos.

Parcul Natural Bucegi / 2014

Unul dintre cele mai longevive workshop-uri ale noastre a avut în acest an ultima ediție, însă asta nu înseamnă că nu o să mai revenim în Bucegi. La această ultimă tură s-a fimat și un episod nou din Descoperă România Sălbatică, iar cei prezenți au devenit și protagoniști în film. Poți vedea episodul aici.

Delta Dunării / 2014

Anul acesta am mers de două ori în Deltă, în mai și în septembrie. Au fost două ture foarte faine cu oameni frumoși alături, care s-au bucurat din plin de natură, de păsări și de mâncare bună. Iar din când în când și de poze frumoase.

Țărmurile Irlandei

Irlanda de Nord / 2014

Primul nostru photo tour din Irlanda de Nord a fost unul în care ne-am bucurat de foarte multe momente spectaculoase, în special la Dark Hedges și Giant's Causeway.

Cazanele Dunării

Parcul Natural Porțile de Fier / 2014

Am revenit în Cazanele Dunării cu aceeași pasiune ca și prima dată, iar acest workshop nu ne-a dezamăgit nici acum, oferindu-ne multe oportunități interesante. Am urcat în punctele de belvedere de pe Cazane, însă ne-am bucurat și de o plimbare cu barca pentru a fotografia pereții spectaculoși sau peșterile din zonă.

Cetăți medievale I

Saschiz / Viscri / Sighișoara / 2014

Al doilea workshop foto din zona cetăților medievale dintre Viscri și Sighișoara a fost unul care ne-a adus destule momente fotogenice, chiar dacă zăpada a cam lipsit. Ne-am bucurat însă de sate frumoase și de oameni primitori.

Potecile Ciucașului

Masivul Ciucaș / 2013

Al doilea workshop foto din Munții Ciucaș ne-a întâmpinat cu o vreme absolut superbă, iar apusul de soare din Șaua Tigăilor a fost fascinant. Când despre grup, ce să mai vorbim, muntele leagă întotdeauna oamenii pasionați de natură.

Maramureș / 2013

Țara Lăpușului nu a încetat să ne surprindă și, ca de fiecare dată, ne-a întâmpinat cu multă voie bună, de data aceasta parcă mai mult din partea participanților care s-au deghizat în maramureșeni autentici la ședințele foto.

Aventură în Noua Zeelandă

Noua Zeelandă / 2013

Tura din Noua Zeelandă a fost cea mai mare aventură a noastră de până acum. Am stat trei săptămâni în acest loc și am avut parte de un peisaj superb, de întâlniri cu animale fascinante și de multă voie bună. Este un loc în care abia așteptăm să ne întoarcem.

Toamnă în Munții Vrancei

Parcul Natural Putna - Vrancea / 2013

Prima noastră tură foto în Munții Vrancei a venit cu poate prea mult cer senin, însă am avut parte și de momente frumoase, în special prin Cheile Tișiței și în Golul Lepșei. Ne-am bucurat din plin de această zonă și de peisajul pe care îl oferă.

Safari în Kenya

Amboseli / Masai Mara / 2013

Prima noastră tură de safari în Africa s-a desfășurat în Kenya, și a rămas până astăzi una dintre aventurile noastre de suflet. Am avut un grup extrem de unit și fain și atât de multe oportunități fotografice încât am ajuns acasă cu mii de poze. Ne-am promis atunci că o să revenim, pentru că acest loc crează dependență.

Wildlife în Piatra Craiului

Parcul Național Piatra Craiului / 2013

Cum altfel să mergi în căutare de capre negre, dacă nu într-un grup restrâns și dedicat. O tură grea de munte, care a oferit însă și suficiente oportunități fotografice, în care caprele, florile de munte și peisajul spectaculos s-au numărat printre subiectele noastre.

Parcul Natural Bucegi / 2013

Mergem pentru al cincilea an consecutiv în Bucegi la această tură foto, iar de această dată, chiar dacă am fost într-un grup mai mic, parcă am avut parte de cel mai frumos spectacol oferit de bujorul de munte.

Delta Dunării / 2013

Al treilea an al turelor foto din Delta Dunării a venit cu două sesiuni, una în mai și cealaltă în august. Ca de obicei am mers în căutarea păsărilor, am mers la Pădurea Letea, ne-am răsfățat cu bucate alese din pește și ne-am bucurat de natură.

Cazanele Dunării

Parcul Natural Porțile de Fier / 2013

Tura noastră de la Cazanele Dunării a fost una foarte interesantă, atât din punct de vedere al vremii și a zonelor vizitate, cât și a grupului. A fost prima noastră tură foto din acest loc și ne-a plăcut foarte mult, așa că ne-am promis să mai revenim.

Natura în fotografie

La cursurile despre fotografia de natură am făcut practică în multe locuri și am strâns de-a lungul anilor câteva imagini de making of, pe care le puteți vedea în această galerie.

Inițiere în fotografie

Making of

Am strâns multe amintiri la cursurile noastre foto, iar atmosfera a fost de fiecare dată una frumoasă. Se strând mai puține imagini de making of la o astfel de activitate, așa că selecția de față este de la mai multe sesiuni desfășurate de-a lungul anilor.

Cetăți medievale I

Saschiz / Viscri / Sighișoara / 2013

Primul nostru workshop în lumea cetăților medievale transilvănene s-a desfășurat în zona, Saschiz, Viscri, Sighișoara și a venit cu multă zăpadă. Ne-am bucurat de sate pitorești, de arhitecturi tradiționale, dar și de o ședință foto în ora albastră în Sighișoara.

Potecile Ciucașului

Masivul Ciucaș / 2012

Primul nostru workshop din Munții Ciucaș a venit cu o vreme capricioasă dar și cu oportunități fotografice. Am ales toamna pentru această tură foto, iar cețurile specifice ne-au oferit momente interesante, numai bune de pus aparatele la treabă.

Maramureș / 2012

Am ajuns din nou în Țara Lăpușului, la un nou workshop foto în lumea satului maramureșean. Am avut parte de cețuri matinale și de oameni primitori, lucru cu care deja ne-am obișnuit prin această zonă.

Crestele Mont Blancului

Franța / 2012

Am continuat seria de ture foto dedicată prietenilor noștri, iar în acest an am ajuns în Chamonix, la poatele Mont Blancului. A fost o tură de munte veritabilă, unde ne-am bucurat de peisaje frumoase și de o companie plăcută.

Wildlife în Piatra Craiului

Parcul Național Piatra Craiului / 2012

O tură foto în lumea caprelor negre este cu siguranță una de neuitat. Am avut parte de foarte multe momente frumoase în acest photo tour, iar subiectele nu ne-au lipsit. Am dormit la cort și ne-am bucurat de tot ce are Piatra Craiului mai frumos.

Italia / 2012

Al doilea photo tour din Dolomiți a fost unul care ne-a purtat pe crestele spectaculoase ale acestor munți, în căutare de peisaje deosebite. Am avut parte de o vreme mult mai bună decât în anul precedent și de multă voie bună.

Parcul Natural Bucegi / 2012

Al patrulea an consecutiv în care mergem în Bucegi, și de data aceasta tot vara pentru a admira bujorul de munte și florile de iunie prezente în văile și pe culmile acestui frumos munte. Peșteri, cascade, chei, culmi și voie bună.

Luminile nordului

Norvegia / 2012

Chiar dacă această tură nu a fost un photo tour în adevăratul sens al cuvântului, a fost o aventură frumoasă alături de câțiva prieteni buni de la PhotoLife. Am mers dincolo de Cercul Polar, în căutarea de lumini frumoase și peisaje unice în Arhipelagul Lofoten din Norvegia.

Delta Dunării / 2012

Un alt an, un alt photo tour în Delta Dunării. Această tură foto a devenit cea mai longevivă activitate a noastră și una dintre cele mai căutate. Ca de obicei am avut două sesiuni diferite și ne-am mutat de această dată la Crișan.

Iarna în Deltă

Delta Dunării / 2012

Acest photo tour ne-a arătat Delta Dunării așa cum nu o mai văzusem până atunci, în plină iarnă. Chiar dacă a fost frig și umezeală, cei prezenți s-au bucurat din plin de momente interesante și de multe specii de păsări pe care numai în acest anotimp le poți fotografia.

Misterele Ceahlăului

Parcul Național Ceahlău / 2011

Acest workshop ne-a purtat în Parcul Național Ceahlău și a fost prima colaborare a lui Dan Dinu cu Dorin Bofan. Am avut parte de câteva zile frumoase de toamnă târzie și ne-am bucurat de tot ce are acest munte mai frumos.

Lacul Sfânta Ana / 2011

Al treilea workshop de la Sfânta Ana a venit cu același frumos peisaj de toamnă, cu care ne-am obișnuit din anii precedenți, și cu un alt grup de oameni faini. Am fotografiat pe malul lacului, în pădurile din zonă și în mlaștinile Tinovului Mohoș.

Prin Cheile Bicazului

Parcul Național Cheile Bicazului - Hășmaș / 2011

Acest workshop ne-a purtat prin cele mai mari și impunătoare chei din România și pe malul lacului Roșu, într-o tură foto care ne-a adus în fața aparatului multe peisaje frumoase.

Maramureș / 2011

Workshop-ul din acest an a fost unul cu adevărat deosebit. Am avut parte de multă voie bună, dar și de imagini frumoase și de momente memorabile. Au fost făcute la această tură mai multe imagini de making of decât la oricare alt workshop susținut de noi.

Italia / 2011

Primul nostru photo tour în afara țării ne-a purtat în lumea montană a Dolomiților și a fost o tură foto organizată pentru prietenii noștri care ne-au însoțit la multe dintre workshop-urile desfășurate în țară. Am avut parte de o vreme capricioasă, dar de multă voie bună.

Parcul Natural Bucegi / 2011

Un alt an și un nou workshop în Bucegi, de data aceasta în vară, pentru a surprinde frumusețea bujorului de munte. Ca de obicei un grup foarte fain și o atmosferă deosebită în jurul focului de tabără, viață de cabană și imagini frumoase.

Delta Dunării / 2011

În acest an am mers tot de două ori în Delta Dunării, dar de data aceasta o tură a fost în mai și cealaltă în august. Am păstrat grupul compact și o singură barcă, pentru a fotografia în condiții optime și am mers tot la Uzlina.

La poalele Coziei

Parcul Național Cozia / 2011

Dacă la primul workshop din Parcul Național Cozia a fost aproape primăvară, de data aceasta am avut parte de zăpadă. Ca și data trecută, ne-am ocupat de peisaj și de mănăstirile din zonă, alături de un grup fain și unit.

Lacul Sfânta Ana / 2010

Al doilea workshop foto de la Sfânta Ana a venit cu un peisaj de basm, plin de chiciură și culoare. Cei prezenți au avut astfel ocazia să experimenteze două anotimpuri într-unul singur. Am avut ca de obicei un grup foarte fain și prietenos.

Parcul Natural Bucegi / 2010

Al doilea workshop din Parcul Național Bucegi a venit cu o cu totul altă atmosferă. Deși eram în octombrie, am avut parte de câteva zile de iarnă autentică. Acest lucru nu ne-a ținut nicidecum în cabană și ne-am aventurat pe poteci de munte în căutare de cadre frumoase.

Maramureș / 2010

Primul nostru workshop din Maramureș s-a desfășurat în Țara Lăpușului, într-o zonă extrem de pitorească. Am fotografiat oameni primitori, biserici de lemn, activități rurale și multe alte momente frumoase ale satului maramureșean.

Delta Dunării / 2010

Prima noastră tură foto din Delta Dunării s-a desfășurat la Uzlina, iar pentru că au fost foarte mulți doritori am desfășurat două sesiuni la rând. Am ales să mergem într-un grup restrâns și să fotografiem dintr-o singură barcă pentru cele mai bune rezultate.

La poalele Coziei

Parcul Național Cozia / 2010

Workshop-ul foto din Parcul Național Cozia s-a concentrat atât pe zona de peisaj specific, din care nu au lipsit pădurile și cascadele, dar și pe cele câteva mănăstiri ale zonei, cum ar fi Turnu, Stânișoara sau Cozia.

Lacul Sfânta Ana / 2009

Al treilea workshop PhotoLife a avut loc la Sfânta Ana, într-un decor de toamnă fabulos. Am pus astfel bazele unui workshop de durată, care a continuat și anii următori. Am vizitat atât lacul, cât și mlaștina inedită de la Tinovul Mohoș.

Parcul Natural Bucegi / 2009

Al doilea workshop foto pe care l-am susținut s-a desfășurat în Parcul național Bucegi, la Padina, într-o atmosferă montană deosebită. Am avut de fotografiat peisaje interesante, dar și cascade, peșteri și păduri. Câte ceva pentru fiecare.

Vulcanii noroioși

Berca / 2009

Primul nostru workshop de fotografie s-a desfășurat la Vulcanii Noroioși de la Berca din Buzău. A fost o experiență extrem de frumoasă, atât pentru noi cât și pentru cei care au participat.

Maria Ruxandra Dumitru

Inițiere în fotografie | BV

Am avut surpriza să întâlnesc oameni atât de pasionați și dedicați în ceea ce fac încât acum când mă gândesc la implicare și dedicare Dan și Hașu îmi vin în minte. Cursul e ținut într-un mod tare profesionist, în timp ce atmosfera rămâne deschisă și prieteno...

Dumitranoiu Mihai

Un curs de poveste, cam așa poate fi descris cursul de inițiere în fotografie alături de Dan & Hașu. Doi oameni excepționali, înainte de toate, care nu numai că ne-au împărtășit cunoștințele și sfaturile legate de arta pe care o practică cu pasiune, dar ne-au...

Roxana BADEA

Wildlife în Delta Dunării

Îmi pare rău că am descoperit Delta atât de târziu dar turele cu Dan îmi dau ocazia să mai recuperez câte ceva. Și tare mult îmi place că și în echipa cu care colaborează el acolo sunt oameni faini și oferă servicii de calitate, protejând și promovând zona. O...