Pentru că ne dorim să avem o colaborare frumoasă, această colaborare trebuie să urmeze și un anumit set de reguli pe care să le respectăm reciproc. Mai jos poți vedea care sunt termenii și condițiile pe care trebuie să îi accepți atunci când îți faci un cont pe site-ul nostru sau când te înscrii la o activitate.

 

Termeni și condiții generale

PhotoLife SRL și partenerii noștri implicați în activitățile pe care le oferim se angajează să presteze, în cadrul cursurilor foto, workshop-urilor sau photo tour-urilor servicii fotografice de calitate către participanți. Toate informațiile prezentate în cadrul acestor activități vor ajuta la dezvoltarea ulterioară a participanților și le vor imbunătăți cunoștințele în domeniu. Atunci când te înregistrezi pe site, sau te înscrii la una dintre activitățile noastre, îți dai acordul că ești informat asupra următoarelor puncte:

  • Acceptarea condițiilor de la o activitate se face în momentul când te înscrii la activitatea respectivă. Ne place să fim complet transparenți, iar activitățile noastre sunt prezentate în amănunt pe site-ul nostru. În momentul în care accepți să te înscrii la o activitate, considerăm că ai citit toate aceste informații și că ești pe deplin informat asupra activității pe care vrei să o urmezi.
  • Participarea la activitățile noastre se face pe propria răspundere. Facem eforturi ca totul să decurgă bine și să nu existe niciun fel de problemă, însă asta necesită și cooperarea ta. Declarația pe propria răspundere pe care o semnezi la începutul oricărei activități, pe care o urmezi alături de noi, este necesară pentru a ne asigura că respecți regulile specifice fiecărei activități în parte și că ești apt să urmezi activitatea la care te-ai înscris. Pe site sunt specificate toate aceste aspecte la fiecare activitate în parte.
  • Vârsta minimă de participare în cazul workshop-urilor de fotografie și a photo tour-urilor este de 18 ani. În cazul cursurilor de fotografie vârsta minimă de participare este de 16 ani și este nevoie de acordul părinților. Pentru cursurile destinate copiilor vârsta de participare este cuprinsă între 12-16 ani și este necesar acordul părinților pentru înscriere.
  • Înscrierea la o activitate se face cu respectarea numărului de locuri libere prezentate pe site. Completarea formularului de înscriere trebuie realizată după verificarea prealabilă a locurilor disponibile. Acestea sunt actualizate permanent și afișate pe site în spațiul informațional aferent fiecărei activități. După completarea formularului o să primiți toate informațiile pentru plată. Ocuparea locurilor se face în ordinea confirmării plății, nu în ordinea înscrierii, așa că este bine să verificați numărul de locuri rămase înainte de a plăti. 
  • Confidențialitatea datelor tale cu caracter personal este foarte importantă pentru noi și ne angajăm să protejăm aceste date și să nu le cesionăm altor terțe părți sau persoane, dacă această acțiune nu are legătură directă cu activitatea la care te-ai înscris sau cu activitatea ta de pe site. Mai multe despre acest aspect găsești în politica noastră de Confidențialitate & cookies.

 

Politica de anulare/reprogramare

Știm că există situații neașteptate și că uneori trebuie să mai și renunți la o activitate la care te-ai înscris, însă de fiecare dată am încercat să găsim cele mai bune soluții pentru ca toată lumea să fie mulțumită. Există două situații distincte în acest caz: activitățile pe care le organizăm noi direct și activități organizate împreună cu agenția noastră de turism parteneră. Iată care sunt condițiile de anulare în ambele cazuri:

1. Activități organizate direct de PhotoLife

În această categorie intră cursurile, workshop-urile foto și photo tour-urile organizate în țară. În acest caz politica de anulare este mai simplă și există și posibilitatea de reprogramare.

  • Dacă anularea intervine cu cel puțin 30 zile înainte de începerea activității, orice participant poate fi reprogramat pentru o sesiune viitoare, în limita locurilor disponibile, sau îi poate fi rambursată suma avansului plătit.
  • Dacă anularea vine cu mai puțin de 30 zile înainte de începerea activității, valoarea  taxei plătite până în acel moment nu va mai putea fi returnată și va acoperi cheltuielile comune.
  • Dacă găsim un înlocuitor care să ocupe locul rămas liber în urma anulării, atunci se poate returna integral avansul sau se poate face o reprogramare, chiar dacă au mai rămas mai puțin de 30 zile pâna la desfășurarea activității.  

2. Activități organizate împreună cu agenția de turism parteneră

În această categorie intră în special turele foto externe, unde agenția parteneră se ocupă de biletele de avion, cazări, închiriere de mașini și orice alt serviciu de care mai este nevoie. politica de anulare este și în contractul care se semnează cu agenția. Pentru că de obicei în aceste cazuri sumele sunt mai mari, recomandăm încheierea unei asigurării storno a călătoriei pentru a evita penalizările în cazul unor situații neplăcute.

  • Pentru anulări cu mai mult de 30 de zile calendaristice înainte de data plecării – penalizări 50%;
  • Pentru anulări în intervalul 16 - 30 zile calendaristice înainte de data plecării – penalizări 75 %;
  • Pentru anulări cu mai puțin de 16 zile calendaristice înainte de data plecării – penalizare 100 %;
  • Pentru biletele de avion, penalizările se percep în funcție de agenția de la care s-a cumpărat biletul;
  • Dacă se găsește un înlocuitor care să ocupe locul rămas liber în urma anulării, atunci se poate returna integral suma plătită (în funcție de anumite politici de anulare este posibil să nu poată fi schimbat biletul de avion și se pierde costul acestuia), indiferent de intervalul de timp în care a fost făcută anularea. Aceste condiții sunt specifice fiecărei ture externe în parte.

 

Condițiile de sănătate și asigurarea de călătorie obligatorie

Atunci când completezi formularul de înscriere la o activitate și plătești avansului, confirmi că nu suferi de boli care ar putea crea un risc pentru tine sau pentru ceilalți participanți. Fiecare activitate în parte are specificat foarte clar care sunt condițiile de desfășurare și oricând poți pune mai multe întrebări pentru a vedea dacă ești apt fizic și psihic să o urmezi. Pentru evitarea unor astfel de probleme, înainte de începerea activității, se semnează o declarație pe propria răspundere.

În turele externe este obligatorie asigurarea de călătorie, care să acopere orice formă de accident, probleme medicale, sau probleme cauzate de pierderea bagajelor sau alte asfel de aspecte. Mai multe informații despre această asigurare o să primești după înscriere.

 

Contact și informare asupra modificărilor

Pentru că politica noastră de aici se poate schimba în funcție de diferite situații și circumstanțe, prin acceptarea termenilor de aici odată cu înscrierea pe site, ne rezervăm dreptul de a te contacta pentru a te putea informa asupra schimbărilor. Dacă nu dorești acest lucru, poți să îți retragi acordul asupra Informări website prezent în contul tău de pe site. Trebuie să ai în vedere că, odată ce nu te mai putem contacta pe această cale, nu te mai putem informa asupra schimbărilor din termeni și condiții, dar asta nu înseamnă că nu mai ești obligat să îi respecți. Termenii și condițiile stipulate pe această pagină sunt obligatorii pentru toți utilizatorii site-ului și pentru toți participanții la activitățile noastre.

Putem actualiza această pagină din când în când și vă vom notifica orice modificare prin postarea unui anunț pe website. În cazul în care ne-ați dat acceptul să vă trimitem informări legate de website o să vă contactăm pe e-mail. Puteți schimba oricând această preferință din contul vostru de pe site. Vă rugăm să consultați periodic această pagină pentru orice modificări.

Ultima actualizare: 5 ianuarie 2019.