Pentru că ne dorim să avem o colaborare frumoasă, această colaborare trebuie să urmeze și un anumit set de reguli pe care să le respectăm reciproc. Mai jos poți vedea care sunt termenii și condițiile pe care trebuie să îi accepți atunci când îți faci un cont pe site-ul nostru sau când te înscrii la o activitate.
Termeni și condiții generale
PhotoLife SRL și partenerii noștri implicați în activitățile pe care le oferim se angajează să presteze, în cadrul cursurilor foto, workshop-urilor sau photo tour-urilor servicii fotografice de calitate către participanți. Toate informațiile prezentate în cadrul acestor activități vor ajuta la dezvoltarea ulterioară a participanților și le vor imbunătăți cunoștințele în domeniu. Atunci când te înregistrezi pe site, sau te înscrii la una dintre activitățile noastre, îți dai acordul că ești informat asupra următoarelor puncte:
Politica de anulare/reprogramare
Știm că există situații neașteptate și că uneori trebuie să mai și renunți la o activitate la care te-ai înscris, însă de fiecare dată am încercat să găsim cele mai bune soluții pentru ca toată lumea să fie mulțumită. Există două situații distincte în acest caz: activitățile pe care le organizăm noi direct și activități organizate împreună cu agenția noastră de turism parteneră. Iată care sunt condițiile de anulare în ambele cazuri:
1. Activități organizate direct de PhotoLife
În această categorie intră cursurile, workshop-urile foto și photo tour-urile organizate în țară. În acest caz politica de anulare este mai simplă și există și posibilitatea de reprogramare.
2. Activități organizate împreună cu agenția de turism parteneră
În această categorie intră în special turele foto externe, unde agenția parteneră se ocupă de biletele de avion, cazări, închiriere de mașini și orice alt serviciu de care mai este nevoie. politica de anulare este și în contractul care se semnează cu agenția. Pentru că de obicei în aceste cazuri sumele sunt mai mari, recomandăm încheierea unei asigurării storno a călătoriei pentru a evita penalizările în cazul unor situații neplăcute.
Condițiile de sănătate și asigurarea de călătorie obligatorie
Atunci când completezi formularul de înscriere la o activitate și plătești avansului, confirmi că nu suferi de boli care ar putea crea un risc pentru tine sau pentru ceilalți participanți. Fiecare activitate în parte are specificat foarte clar care sunt condițiile de desfășurare și oricând poți pune mai multe întrebări pentru a vedea dacă ești apt fizic și psihic să o urmezi. Pentru evitarea unor astfel de probleme, înainte de începerea activității, se semnează o declarație pe propria răspundere.
În turele externe este obligatorie asigurarea de călătorie, care să acopere orice formă de accident, probleme medicale, sau probleme cauzate de pierderea bagajelor sau alte asfel de aspecte. Mai multe informații despre această asigurare o să primești după înscriere.
Politica de retur
Produsele cumpărate de pe site-ul nostru sau vândute prin PhotoLife SRL pot fi returnate în termen de 30 zile de la intrarea în posesie, prin trimiterea unui email la adresa noastră pentru a primi toate detaliile pentru retur (adresă, modalitate de ambalare, solicitarea datelor necesare pentru rambursarea contravalorii produselor, termen de rambursare a contravalorii, etc). Costul returului va fi suportat de către client. Produsele pot fi returnate doar prin firme de curierat rapid. În cazul în care produsele prezintă defecte de fabricație, atunci costul de returnare va fi suportat de noi.
Returnarea produselor se face în ambalajul original, respectând aceleași condiții de împachetare ca atunci când a fost primit. Se acceptă la retur doar produsele nedeteriorate, care nu prezintă urme de uzură, aflate în aceeași stare în care au fost primite. Rambursarea contravalorii produselor se va face doar după ce acestea au fost primite pentru a se putea verifica starea.
Contact și informare asupra modificărilor
Pentru că politica noastră de aici se poate schimba în funcție de diferite situații și circumstanțe, prin acceptarea termenilor de aici odată cu înscrierea pe site, ne rezervăm dreptul de a te contacta pentru a te putea informa asupra schimbărilor. Dacă nu dorești acest lucru, poți să îți retragi acordul asupra Informări website prezent în contul tău de pe site. Trebuie să ai în vedere că, odată ce nu te mai putem contacta pe această cale, nu te mai putem informa asupra schimbărilor din termeni și condiții, dar asta nu înseamnă că nu mai ești obligat să îi respecți. Termenii și condițiile stipulate pe această pagină sunt obligatorii pentru toți utilizatorii site-ului și pentru toți participanții la activitățile noastre.
Putem actualiza această pagină din când în când și vă vom notifica orice modificare prin postarea unui anunț pe website. În cazul în care ne-ați dat acceptul să vă trimitem informări legate de website o să vă contactăm pe e-mail. Puteți schimba oricând această preferință din contul vostru de pe site. Vă rugăm să consultați periodic această pagină pentru orice modificări.
Ultima actualizare: 5 ianuarie 2019.