2
zile
400
lei
Zilnic vedem fotografii minunate și ne întrebăm care sunt secretele din spatele acestora. Ei bine a venit momentul să le aflați alături de Dan Dinu, la un workshop interactiv ce își propune să vă dezvăluie tainele Adobe Lightroom, un program special conceput pentru fotografi, unde puteți edita, arhiva și indexa imaginile digitale.
Uitați de miile de imagini împrăștiate peste tot, uitați de programe complicate și neprietenoase, pentru că aveți acum șansa să învățati cum lucrează un fotograf profesionist.
Informații importante și utile:
Workshop-ul pe care îl susținem este sub forma unui training intensiv și are două părți distincte, ce se vor desfășura pe parcursul a câte 5h, în cele două zile de workshop. Prima dintre ele, este dedicată indexării și arhivării fotografiilor într-o bază de date concepută în mod profesionist, cu soluții de back-up și facilități simple de căutare. A doua parte este dedicată editării imaginilor în Adobe Lightroom și vă va oferi un workflow complet, de la declanșare și până la imaginea finală. Ambele zile conțin atât părți teoretice, în care vă vor fi explicate noțiunile de bază, dar și părți practice, în care o să puteți exersa împreună cu trainer-ul.
La acest workshop veți învăța bazele fotografiei digitale, veți învăța despre formatul RAW și care sunt avantajele acestuia, veți învăța cum să vă calibrați monitorul și câteva noțiuni de bază despre color management, veți învăța cum se editează o fotografie și care sunt principalele secrete pentru a obține imagini corect procesate, veți învăța cum să vă stocați și cum să vă arhivați fotografiile pe termen lung, veți învăța cum să vă indexați imaginile și cum să le adăugați cuvinte cheie care să vă ușureze căutarea ulteriora și veți vedea cum se lucrează în Adobe Lightroom, program dedicat fotografilor.
Despre trainer
Dan Dinu va fi alături de voi pe toată perioada acestui workshop și vă va îndruma permanent. Dan folosește Adobe Lightroom cu succes încă de prin 2008, de la a doua versiune, iar experiența de a vedea cum se lucrează într-o bază de imagini bine indexată și concepută în mod profesionist, vă va deschide cu siguranță ochii și vă va arăta cât de important este să vă mențineți munca în ordine și să vă editați corect fotografiile.
Mai multe detalii despre trainer găsiți pe www.dandinu.net.
Avantaje și beneficii
Special pentru voi am pus în serviciile PhotoLife experiența din 2007 și până astăzi a lui Dan Dinu și a trainerilor parteneri în susținerea cursurilor de fotografie și organizarea de workshop-uri și ture foto, alături de beneficiile asigurate de cei mai buni parteneri din domeniu.
Pentru orice altă informație vă stăm la dispoziție pe mail sau la numărul de telefon 0733 081 031 (Dan Dinu).
După ce ați citit toate informațiile și v-ați înscris la workshop, o să primiți un mail de confirmare și un altul cu toate informațiile necesare legate de locul de întâlnire, posibilități de transport și alte informații utile. Vă rugăm să căutați și în folderul Spam, dacă mail-ul nu a ajuns în Inbox așa cum ar trebui. În contul vostru de pe site puteți vedea situația înscrierii.
Loc de desfășurare
Cursul se va desfășura la sediul PhotoLife (HUB 1317), pe strada Griviței în spatele magazinului Onix. Între Pizzeria 4 Amici și Onix este o mică străduța, unde o să vedeți o clădire mov. Intrarea se face pe ușa din dreapta.
Echipament necesar
Workshop-ul este destinat în special prelucrării de imagini și nu necesită echipament fotografic. Dacă aveți unele nelămuriri legate de acesta sau diverse întrebări la care vreți să aflați răspunsul, puteți veni și cu aparatul de fotografiat.
Sala în care se desfășoară activitățile este echipată cu proiector performant și ecran mare. Vă rugăm să aduceți un laptop pentru o mai bună desfășurare a activității și pentru a putea experimenta în același timp cu trainerul. La workshop veți primi toate soft-urile necesare în varianta trial pentru experimentare. Cea mai mare parte a workshopului se va desfășura în Adobe Lightroom, soft dedicat special fotografilor.
Program orientativ
Workshop-ul se va desfășura pe parcurul a două zile de weekend, câte 5h în fiecare zi. Mai jos aveți un program orientativ, ce va putea fi însă ușor restructurat în funcție de nevoile participanților și de firul discuțiilor, fără a schimba însă structura de bază a acestuia.
Sâmbătă
09:00 Întâlnirea participanților, prezentarea tematicii.
09:30 Seminar teoretic. Indexarea și arhivarea fotografiilor.
10:30 Coffee break (cu o selecție interesantă de ceaiuri).
11:00 Seminar practic. Indexarea și arhivarea fotografiilor.
14:00 Masă (opțional) unde putem continua discuțiile.
Duminică
09:00 Scurtă recapitulare a zilei precedente.
09:30 Seminar teoretic. Editarea fotografiilor.
10:30 Coffee break (cu o selecție interesantă de ceaiuri).
11:00 Seminar practic. Editarea fotografiilor.
14:00 Masă (opțional) unde putem continua discuțiile.
Pentru orice altă informație vă stăm la dispoziție pe mail sau la numărul de telefon 0733 081 031 (Dan Dinu).
Taxa de participare se plătește în două tranșe, un avans de 200 lei la înscriere și restul la începerea cursului. Cei care au urmat un alt curs, workshop sau photo tour împreună cu noi, primesc un discount de 50 lei. Vă rugăm să anunțați acest lucru printr-un e-mail la înscriere.
Taxa de participare include:
Taxa de participare nu include:
Modalitatea de plată
După înscriere o să primiți o factură proformă cu valoarea de 200 lei, ce constituie un avans, pentru a putea efectua plata și pentru a rezerva locul. După ce ați făcut plata, vă rugăm să ne trimiteți pe e-mail o copie a documentului doveditor.
Locurile se ocupă în ordinea primirii confirmărilor de plată, nu în ordinea completării formularului de înscriere. Vă rugăm să verificați locurile disponibile înainte să efectuați plata. Vă rugăm să ne comunicați orice abatere de la aceste condiții, pentru a găsi soluții avantajoase pentru ambele părți. A doua parte din taxă se plătește la întâlnirea de la activitatea la care v-ați înscris.
Cei care vor să urmeze acest serviciu în cadrul unei firme și au nevoie de factură cu alte informații decât cele furnizate la înscrierea pe site sunt rugați să anunțe acest lucru și să furnizeze detaliile pentru facturare.
Plata se poate face prin virament bancar în contul nostru. Mai multe informații despre plată și efectuarea ei o să primiți după înscriere.
Anulare / Reprogramare
Vă rugăm să ne anunțați anularea participării la activitatea la care v-ați înscris cu cel puțin 30 zile înainte de începerea acestuia. În aceste condiții, orice participant poate fi reprogramat pentru o sesiune viitoare, în limita locurilor disponibile. Dacă anularea vine cu mai puțin de 30 zile înainte de începerea activității, valoarea taxei plătite până în acel moment nu va mai putea fi returnată și va acoperi cheltuielile comune.
Pentru orice altă informație vă stăm la dispoziție pe mail sau la numărul de telefon 0733 081 031 (Dan Dinu).
SC PHOTOLIFE SRL se angajează să presteze, în cadrul cursului de fotografie servicii de calitate către participanți. Toate informațiile prezentate în cadrul acestuia vor ajuta la dezvoltarea ulterioara a participanților și le vor îmbunătăți cunoștințele în domeniu.
Toate informațiile personale furnizate de către participanți la curs, atât la înscriere cât și în timpul acestuia, sunt confidențiale și nu vor fi utilizate în alte scopuri decât cele referitoare la activitățile SC PHOTOLIFE SRL, ele nu vor fi sub nici o formă înstrăinate unor terți.
Înscrierea
Completarea formularului de înscriere trebuie realizată după verificarea prealabilă a locurilor disponibile. Acestea sunt actualizate permanent și afișate pe site în spațiul informațional aferent fiecărui curs. După completarea formularului o să primiți o confirmare prin care se va valida înscrierea.
Vârsta minimă de participare este de 16 ani. Dacă participantul nu este major atunci este nevoie de acordul părinților.
Anulare / Reprogramare
Vă rugăm să ne anunțați anularea participării la curs cu cel puțin 30 zile înainte de începerea acestuia. În aceste condiții, orice participant poate fi reprogramat pentru o sesiune viitoare, în limita locurilor disponibile. Dacă anularea vine cu mai puțin de 30 zile înainte de începerea cursului, valoarea taxei plătite până în acel moment nu va mai putea fi returnată și va acoperi cheltuielile comune.
Plată
După înscriere o să primiți o factură proformă cu valoarea de 200 lei, ce constituie un avans, pentru a putea efectua plata și pentru a rezerva locul. După ce ați făcut plata, vă rugăm să ne trimiteți pe e-mail o copie a documentului doveditor. Locurile se ocupă în ordinea primirii confirmărilor de plată, nu în ordinea completării formularului de înscriere. Vă rugăm să verificați locurile disponibile înainte să efectuați plata. Vă rugăm să ne comunicați orice abatere de la aceste condiții, pentru a găsi soluții avantajoase pentru ambele părți. A doua parte din taxă se plătește la întâlnirea de la curs.
Acceptarea condițiilor prezentate aici se face implicit de către participanții la curs odată cu completarea formularului de înscriere.
Pentru orice altă informație vă stăm la dispoziție pe mail sau la numărul de telefon 0733 081 031 (Dan Dinu).
Durată și desfășurare
2 zile / 5h pe zi (9:00-14:00)
Nivel de cunoștințe
Acest workshop se adresează fotografilor care vor să învețe cum să editeze corect fotografiile și cum să fie mai organizați, indiferent de cunoștințele pe care le au în domeniu. Acest workshop poate fi util însă și persoanelor care nu sunt neapărat fotografi, dar care lucrează cu un număr mare de fotografii pe care trebuie să le gestioneze.
Echipament necesar
Pentru acest workshop aveți nevoie de un laptop pe care să puteți instala Adobe Lightroom (de preferabil ultima versiune). Sala este echipată cu proiector performant și ecran mare.
Software
Adobe Lightroom și mici sfaturi pentru redimensionarea imaginilor pentru web în Adobe Photoshop.
Ce vei învăța la acest workshop:
Editarea și indexarea fotografiilor | BV
Editarea și indexarea fotografiilor | BV
Editarea și indexarea fotografiilor | BV